Åsele Idrottsklubb
Medlemsavgifter 2023

Ungdom under 15 år..... 200:-
Vuxna........................... ..250:-
Familjeavgift................ 450:- (alla i familjen oavsett antal)
Medlemsavgiften betalas in på bankgiro 887-9330.

Nya medlemmar kan anmäla sig genom att klicka på bannern till höger "klicka här för rättning av dina...." Där registrerar du dig och får ett inbetalningskort hem för betalning.

VIKTIGT ATT KOMMA IHÅGOM ÅIK:S AVGIFTER:
Medlemsavgiften i ÅIK är den grundläggande avgiften som du betalar för att vara med i ÅIK:s verksamhet. Avgiften är bl.a en förutsättning för att försäkring skall gälla.
Medlemsavgiften får inte förväxlas med de DELTAGARAVGIFTER som en del sektioner tar ut
Ex: Gymnastikavgifter, Hockey-fotbollsavgifter.Dessa avgifter är för dessa sektioners
extraförsäkringar, lokalhyror etc.